Mistery shoping
Mystery shopping ili tajno kupovanje poslovni je alat za mjerenje kvalitete usluge.
Podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih kupaca, koji se na zahtjev određene tvrtke pretvaraju da su potencijalni i redovni kupci te pritom prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja. Nakon toga na odgovarajući način izvještavaju o svom iskustvu.
Svrha mystery shoppinga je mjeriti izvedbu odnosno utvrditi što se događa u stvarnosti, tijekom tzv. trenutaka istine, odnosno tijekom interakcije kupaca i kompanije te događa li se ono što tvrtka želi da se događa, budući da upravo u tim trenucima kupac na temelju iskustva u usluzi donosi odluku o kupnji.
U praksi mystery shopping predstavlja izvrstan alat za edukaciju i motivaciju djelatnika.
Kada nam treba mystery shopping?
Kada želimo …
- saznati pravu situaciju na terenu
- snimiti stanje kvalitete usluge prije i poslije edukacije
- unaprijediti kvalitetu usluge
- motivirati djelatnike
- povećati prodaju i profit
- provjeriti poštivanje ugovornih obveza
S toga ne oklijevajte jer konkurencija to već radi, javite nam se!