Česta pitanja

Pronađite Vaše odgovore

Je li važno gdje i kako daleko je određeni trgovački centar ili bilo koja vrste prodaje odnosno usluge?

Danas nije toliko važno gdje se nalazi prodajni centar ili neka druga vaša tvrtka gdje ste smješteni. Postoje dobre prometne veze, pa se kupuje i preko 200 km udaljeno od mjesta prebivališta. Danas odlučuje kvaliteta prodaje odnosno bilo koje druge usluge i zbog toga treba se posvetiti više vremena ovoj temi. Imajte uvijek na umu da stranka sama odabire gdje će kupovati i od koga će koristiti bilo koju drugu uslugu.

Što najčešće kupcima odnosno potrošačima smeta kod kupnje?

Mogli bi pisati cijele romane na ovo pitanje jer iz dana u dan susrećemo se sa niz situacija kada smo mi sami kupci. Istraživanje je pokazalo da potrošačima odnosno kupcima najviše smeta: Neljubazno osoblje; premalo spremnosti prodavača odnosno savjetnika na pomoć; dugi redovi pred blagajnom; kupci često imaju osjećaj kao da nema trgovca; premala odnosno nekvalitetna informacija o proizvodu; premalo pažnje za kupce (više od 80% stranaka se žali da prodavače ne zanimaju njihove želje i potrebe, već samo njihov promet prodaje).

Kako djeluje reklama odnosno marketing na naše stranke?

Reklama odnosno bilo koja vrste marketinškog isticanja naše tvrtke je često povod za pobuđivanje potrebe stranke koju ona nosi već duže vrijeme u sebi. Naš cilj reklame odnosno marketinga bi trebao biti da kod kupca POBUDI zanimanje za taj proizvod ili uslugu. Dobar marketing dovodi interes kupca ili stranke da dođe u našu tvrtku odnosno prodajni centar.

Reklamacija – kako se nositi s njome?

(lat: reclamatio) – primjedba, pritužba rekli bi kod nas. Uvijek postoje dvije mogućnosti: Stranka može naći drugog dobavljača ili tvrtku; stranka želi ostati naš poslovni partner. Kada uspijete kod stranke spriječiti izliv nezadovoljstva već ste napravili polovicu posla, druga polovica vas ipak još čeka… Zapravo pritužba nam treba biti poticaj da steknemo određeno prijateljstvo sa strankom, treba u nama probuditi dodatnu motivaciju, iskazivanje prijateljstva a iz svega toga ako to učinimo svakako nam to daje garanciju da smo zadržali stranku odnosno klijenta!

Tko sve i kada može prijaviti zahtjev za dodjelu EU sredstava?

Svaki građanin EU-a može se prijaviti za financiranje sredstvima EU-a. Ovisno o prirodi vašeg posla ili projekta, možete se natjecati za sredstva iz različitih EU-ovih programa financiranja. Financiranje je moguće i putem programa koje će izravno provoditi države članice, npr. Mehanizma za oporavak i otpornost ili Fonda za pravednu tranziciju. Prije nego što se prijavite za financiranje, svakako uvijek proučite smjernice za poziv kako biste vidjeli ispunjavate li uvjete. U svakom programu financiranja i u svakom pojedinačnom pozivu utvrđeni su specifični kriteriji. Kad je riječ o bespovratnim sredstvima, ako je vaš prijedlog prihvatljiv, postupak odabira obično započinje s neovisnim stručnjacima koji će na temelju kriterija za odabir i dodjelu ocijeniti vaš prijedlog.