Mistery shoping

Mystery shopping ili tajno kupovanje poslovni je alat za mjerenje kvalitete usluge.

Podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih kupaca, koji se na zahtjev određene tvrtke pretvaraju da su potencijalni i redovni kupci te pritom prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja. Nakon toga na odgovarajući način izvještavaju o svom iskustvu.

Svrha mystery shoppinga je mjeriti izvedbu odnosno utvrditi što se događa u stvarnosti, tijekom tzv. trenutaka istine, odnosno tijekom interakcije kupaca i kompanije te događa li se ono što tvrtka želi da se događa, budući da upravo u tim trenucima kupac na temelju iskustva u usluzi donosi odluku o kupnji.

U praksi mystery shopping predstavlja izvrstan alat za edukaciju i motivaciju djelatnika.

 

Kada nam treba mystery shopping?

Kada želimo …

  • saznati pravu situaciju na terenu
  • snimiti stanje kvalitete usluge prije i poslije edukacije
  • unaprijediti kvalitetu usluge
  • motivirati djelatnike
  • povećati prodaju i profit
  • provjeriti poštivanje ugovornih obveza

S toga ne oklijevajte jer konkurencija to već radi, javite nam se!